بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم

salam

Wednesday, August 14, 2013

4 in 1 Salam Eidulfitri 1434H

Bismillah walhamdulillah.Baru berkesempatan update blog.org lain dah update pasal balik kampung,raya pertama la macam2. Aku, dah balik Bangi balik baru rasa rajin nak menulis. cewwwaahh..yep,aku memang majime.hehe
Sebulan berpuasa, nak muhasabah sama2 apa yang dah kita dapat dari madrasah Ramadhan?Allah..aku harap sangat2 Allah menerima segala amalan dibulan yg mulia.

Entri pun tajuk eidulfitri,so aku nak berceloteh pasal raya la kan.
Seronok raya tahun ni.
Sebab?? tahun ni dalam sejarah 4 in 1 event. Wow!

Gambar raya dulu la kan
1 Syawal 1434H.tiada dalam gambar lagi 3 org,K.nor,Abgya n Abg Yi.


Tahniah ,Barakallahulakuma buat my sister,K.Na n brother-in-law Abg Syukri yg selamat di ijabqabul 2syawal 1434H yg lepas. ni dia gambau pegantin baru.

macam ni la betul..bacakan doa di ubun2 isteri..

pengantin baru malu2 segan2 lagi..hehe


Event ke 3 xperlu la kot..rahsia kerajaan.

Then 3 syawal,majlis menyambut menantu di Ajil, rumah abg ipar.

nak purple sangat sume...pengantin nye x pom.

Ok, apa2 pun marila kita sama2 panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya,kita masih lagi diberi peluang untuk meraikan hari2 bahagia bersama keluarga tercinta.

Dan hari ini, hari dimana pejuang2 Mesir diasak hebat oleh tentera Al-Sisi yang zalim.
Sama2 berdoa untuk kesejahteraan umat Islam seluruhnya.

Aamiiin ya Rabbal 'Alamin..