بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم

salam

Saturday, June 22, 2013

AQidah yang Benar

Bismillah
Tersebar luas video syiah di Malaysia.
Dah rasa sesak dada tengok, kenapa dan bagaimana ajaran ni boleh masuk ke Malaysia?
Yang sangat sedih, orang2 Melayu. yang dikatakan Islam namun apa yang dilakukan sungguh terpesong dengan Islam yg sebenar.
Dengan isu Syria,tak habis2 puak syiah Bassyar Assad ni menindas dan sungguh kejam. Anak kecil yang tak berdosa menjadi mangsa.
Benarlah hadis yang Rasulullah SAW pernah bersabda;

Diriwayatkan dari Ibnu Abbas katanya "Aku mendengar Rasulullah saw bersabda "Akan muncul satu golongan di akhir zaman yang dinamakan Rafidhah. Mereka menolak Islam tetapi mendakwa Islam. Bunuhlah mereka kerana mereka adalah golongan musyrikun" (Ibnu Qutaibah, Ta'wilu Mukhtalifi al-Hadith, hal 56)

Mana peranan kita?
Malaysia??Kata je negara Islam,berdegar2 promot negara Islam wasatiah bagai. Takkan isu besar macam ni pun nak biar?

Ok mari kita sebarkan kekejaman Basyar dan bahanya ajaran syiah ini.
Teruskan berdoa untuk seluruh kebangkitan umat Islam.
Moga ini menjadi sedikit sumbangan kita dan menjadi saham di akhirat nanti.

Allah Allah Allah..
  
Ya Allah, tunjukkanlah kami jalan yg lurus. peliharalah kami dgn akidah yg benar. jauhkanlah dari segala tipu daya syaitan dan ajaran yg sesat lg menyesatkan. Amiinn

No comments: